© 2019 OLYMPIA TEPLICE

NAPSALI
NÁS

Realitní skupina miliardáře Radovana Vítka, CPI Property Group, se pustila do modernizace jednoho ze svých 15 obchodních center v Česku. Jedná se o půlmiliardovou investici do centra Olympia v Teplicích.

V první fázi rekonstrukce, která odstartovala v Teplicích v březnu 2018 došlo k výraznému zmenšení hypermarketu Albert, ASKO uvolnilo prostory uvnitř centra a postavilo si samostatnou prodejnu v areálu obchodního centra. Více než deset prodejen otevřelo v centru novou jednotku nebo zmodernizovalo či zvětšilo prodejnu.

V rámci modernizace dosáhla Olympia na dvě prvenství v Ústeckém kraji. Po první prodejně Decathlon v kraji, která otevřela v listopadu, je od 19. prosince v centru největší prodejna obuvního řetězce CCC, který oproti původní prodejně zvětšil prodejní plochu trojnásobně na 950 metrů čtverečních.

Další významnou změnou je rozšíření prodejny C&A, a to o více než 300 čtverečních metrů. V posledních měsících nově otevřela prodejna s domácími potřebami Orion, multibrandová jednotka nabízející značky Desigual, PME Legend a Timezone, Květiny Novák a hračkárna BAMBULE. Modernizací pak prošly také jednotky Yves Rocher, Quick Time prodávající hodinky, OKO OPTIK a Česká spořitelna.

„Velmi nás těší, že se nám daří rozšiřovat základnu nových nájemců a také zlepšovat komfort nakupování, v čemž nám významně pomáhají stávající nájemci modernizacemi svých jednotek. Smyslem celé modernizace Olympie, kterou završíme v první polovině roku 2020, je přinést novodobé trendy v oblasti obchodních center do Ústeckého kraje. Máme radost, že vedle zmiňovaných nájemců jednáme také s dalšími zajímavými značkami, které obohatí nabídku zboží a služeb,“ říká Tomáš Svoboda, asset manager CPI PG.

V interiéru obchodního centra vznikne nový, velký zábavní park určený dětem. Prostřednictvím dětského světa chce CPI nabídnout svým zákazníkům možnost zabavení jejich ratolestí, ale také vhodný prostor k uspořádání oslav nebo aktivně stráveného času s rodinou. Součástí zábavního parku bude také restaurace propojená s novým food courtem. „Obchodní centra dnes již nemohou stát pouze na obchodech. Zákazníci v nich hledají vyžití pro celou rodinu. V CPI chceme být lídrem v zavádění nových trendů do svých center. Reagujeme na potřeby a očekávání našich návštěvníků, na světové trendy v gastronomii i provozu obchodních center, která jednoznačně směřují k rozšiřování nabídky jedinečných druhů značek i stylů stravování a posilování segmentu zábavy,“ doplňuje Petr Brabec, ředitel asset managementu obchodních center CPI.